cONSTRUIM CARIERE PENTRU SUCCESUL TĂU!

“SpRIJINIREA ŞOMERILOR DIN JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN PENTRU iNTEGRAREA PE PIAŢA MUNCII”

Acest site este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013

INVESTEŞTE IN OAMENI!

Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitați www.fonduri-ue.ro

Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.

Blog

Despre proiect

Obiectivul general al proiectului este cresterea ratei de ocupare si facilitarea integrarii pe piata muncii a somerilor, in special a celor de lunga durata, din judetul Caras-Severin prin masuri de ocupare cu caracter activ - furnizarea unor programe integrate si inovative, respectiv promovarea mobilitatii geografice si ocupationale. Obiective specifice: 1. Dezvoltarea motivatiei
Citeste mai mult »

Ultimele stiri

Managementul timpului

30
Sep

Succesul tău ține de mai mulți factori. Unul dintre acești factori constă în modul în care îți administrezi timpul. Timpul este o componentă importantă atât în viața profesională cât și în cea personală. Orice lucru necesită timp ca să fie făcut.

Atenție astfel la felul în care îți planifici activitățile, alegi prioritățile. Aceasta poate să conducă la reușită, dar poate să ducă și la eșec.

Timpul este o resursă importantă și prețioasă. Este perisabil, nu poate fi înlocuit şi nu poate fi salvat. Putem doar să-l alocăm de la activităţi de o mai mică importanţă către activităţile mai importante.

Așa că vă invit să învățăm cum să administrăm timpul pentru ca acesta să devină aliatul nostru!

De reținut:

  • Notează-ți activitățile desfășurate și observații legate de timpul necesar
  • Fă filtru asupra activităților în funcție de gradul de importanță și de priorități

La final:

  • Notează situațiile neprevazute
  • Rearanjează activitățile și anunță persoanele implicateîn caz de urgențe.
  • Compară timpul propus cu cel realizat;
  • Verifica gradul de realizare a activităților;
  • Reprogramează activitățile nerealizate sau realizate parțial.

În activitatea desfășurată ține cont de factorii care ne irosesc timpul: priorităţi incorecte, amânarea, dezordinea, activități ineficiente, întreruperile, lipsa de planificare, telefoane şi email-uri inutile, telefoane cu durată prea lungă.

Important! La final de zi felicită-te pentru ce ai realizat.